flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи звернень громадян, що надійшли до Хмільницького міськрайонного суду Вінницької області за 1-ше півріччя 2015 року.

30 травня 2016, 08:03

 Аналіз стану роботи звернень громадян, що надійшли до Хмільницького міськрайонного суду Вінницької області за 1-ше  півріччя 2015 року.

 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян", Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Указу Президента „ Про  додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" та з урахуванням «Методичних   рекомендацій   по   організації   та   веденню   роботи   із зверненнями громадян у загальних місцевих та апеляційних судах Державної судової адміністрації України» у Хмільницькому міськрайонному суді Вінницької області проводиться робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Діловодство за зверненнями громадян у суді ведеться окремо від інших видів діловодства шляхом автоматизованої реєстрації у комп’ютерній програмі "Д-3". Після реєстрації звернення передаються для накладення резолюції голові суду, а потім - безпосередньому виконавцю.

Облік   звернень   громадян  відбувається  шляхом  їх  реєстрації  в журналі реєстрації заяв та скарг громадян та алфавітному покажчику з привласненням їм реєстраційного номеру.

Діловодство за пропозиціями, заявами та скаргами громадян ведеться в суді з дотриманням вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348.

Звернення, що надходять до суду, неупереджено, об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряються та відповідно до діючого законодавства надаються мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення.

До однієї з дієвих форм забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення слід віднести проведення особистого прийому громадян керівництвом суду.

На виконання Указу Президента України "Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення" графіки особистого прийому громадян головою суду, заступником голови суду, керівником апарату суду вивішені в приміщенні суду на довідковому стенді, також графік особистого прийому голови суду доведений до відома населення через місцеві засоби масової інформації.

Графік прийому громадян затверджується головою суду і розміщується в приміщенні суду у доступному для вільного огляду місці.

Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції Хмільницького міськрайонного суду, посадова особа роз'яснює, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, по можливості сприяє в цьому (повідомляє адресу, номер телефону тощо).

Головою суду забезпечується особистий розгляд та першочерговий прийом Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої вітчизняної війни. Особлива увага приділяється розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних, осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

Ведеться облік кількості проведених особистих прийомів в спеціальному журналі обліку особистого прийому громадян згідно затвердженої форми.

Особисто головою суду здійснюється контроль за дотриманням термінів розгляду та надання відповіді на звернення. З метою недопущення порушення процесуальних строків щопонеділка на оперативних нарадах обговорюються строки розгляду конкретних кримінальних та цивільних справ, причини відкладення справ.

Хмільницьким міськрайонним судом значна увага приділяється профілактиці надходження обґрунтованих скарг на роботу суду: аналізуються обґрунтовані скарги, виправляються виявлені помилки, проводяться наради з суддями, де розглядаються питання, що підняті громадянами в скаргах, особливо на дії суддів.

Виходячи з вищенаведеного, можна зробити висновок, що у Хмільницькому міськрайонному суді Вінницької області забезпечується всебічний та своєчасний розгляд звернень громадян, порушених у них проблем та оперативне їх вирішення.

 

   Голова

Хмільницького міськрайонного суду                         К.О. Клімик

(вик. Помічник судді С.В. Долевич)